zaterdag, augustus 08, 2009

Stakker - Humanoid



Misschien is het wel leuk zo voor mijn eerste post, maar ik heb dit in mijn uitzending al besproken. Hallo, als je denkt waar gaat dit over, dit is de blogspot van Jens In De Middag! We hebben er al 1 maar dit is voor de wat leuke en grappige dingen. Maar zo als je misschien in mijn uitzending al hoorde hadden we Stakker met Humanoid als anekdotes in de uitzending. Maar in deze plaat hoor je iets HUMANOID zeggen, nou ik zal je zeggen in dit spel, dat Berzerk heet, hebben ze opgenomen in een Amusementshal. Geen idee waarom maar het is wel 1 van de grootste Acid platen ooit gemaakt en als ik zo eerlijk mag zijn het is GEEN vervelende plaat toch? Veel plezier verder op mijn nieuwe blogspot!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hat jemand ne Idee wie umfassend das verallgemeinerbar ist?